Suzuki V-STROM 650XT bel-moder 2024
Avantura, vedno in povsod.
Orodje ki nikoli ne razočara. Pomisli na nalogo, izziv, avanturo. Je odgovor na vsako misel. V-Strom 650XT.
Veliko vetrobransko steklo za optimalno udobje
Veliko vetrobransko steklo ščiti telo pred vetrom. Meja med zaščitenimi in nezaščitenimi območji je dinamična, zaradi česar se voznik lahko giblje bolj svobodno, zahvaljujoč manjši turbulenci in občuti naravni tok vetra.
Zmogljiv motor V2
645cm3 DOHC V-Twin je vrhunski za V-Strom 650/XT. Velik navor pri nizkih in srednjih vrtljajih in še več moči na vrhu. Pri reviziji motorja v modelnem letu 2017 je bilo preoblikovanih več kot 60 delov, uporabljajo se bati z zmanjšanim trenjem s posebnim premazom. Edinstven značaj V-Twin je bil okrepljen s širokim razponom zmogljivosti in nizko porabo goriva.
Izpušni sistem
Izpušni sistem je lahek in se nahaja blizu težišča stroja. To favorizira enostavno upravljanje. Poleg tega je mogoče uporabiti tanek neobvezni sistem ohišja. Katalizatorji, vgrajeni v tandemu, ustrezajo najvišjim standardom emisij z odličnim pretokom izpušnih plinov za visoke zmogljivosti motorja.
Regulacija zdrsa pogonskih koles
Zmogljiv Suzukijev sistem proti zdrsavanju iz V-Strom 1000 je vgrajen tudi v V-Strom 650 / XT. Nenehno spremlja hitrost sprednjega in zadnjega kolesa in tudi položaj plina, hitrost motorja in vklopljene senzorje prestave.
Moč motorja se prilagodi s prilagoditvijo časa vžiga in pretoka zraka. Za krmiljenje oprijema lahko izbirate med dvema programoma in možnostjo izklopa. Sistem reagira različno občutljivo v obeh variantah.
Udobje na dolgi poti
Sedež V-Strom 650 / XT v celoti ustreza svojemu ugledu v smislu udobja. Širok sedež zagotavlja maksimalen užitek v vožnji. Klop se zoži naprej in kolesarju omogoča, da trdno stoji na tleh z obema nogama v položaju. Sedež z milijonom je širok in udoben.
12V vtičnica za polnjenje elektronike
Naprave med vožnjo so standardna oprema V-Strom 650.
Oprema XT
V različici XT so ročni ščitniki za zaščito pred vetrom in vremenskimi vplivi ter pokrov motorja in platišča z žicami. Odvisno od barvne variante so to modri ali zlato anodizirani.
Koncept zasnove
Posodobljeni dizajn je modelu dal modernejši videz od leta 2017 naprej. Še bolj dosledno je poudarjal "kljun", ki ga je izumil Suzuki. Tako se koncept nanaša na izvirno različico DR BIG in njeno reli različico DR-Z, ki definira slog. "Champion Yellow" je ime barvne različice za serijo V-Strom, ki se sklicuje na Suzukijeve uspešne terenske motocikle.
Tehnični podatki:
Motor | 90° V-TWIN, 4-taktni, DOHC, tekočinsko hlajen
Menjalnik | 6 prestav
Prednje vzmetenje | 43MM Teleskopske vilice, 150MM hoda
Zadnje vzmetenje | Link tip, prilagodljivo
Prednje zavore | TOKICO Dvobatne čeljusti, dva plavajoča 310 mm diska, ABS
Zadnje zavore | NISSIN enobatna čeljust, 260 mm disk, ABS
Prostornina posode za gorivo | 20 L
Višina sedeža | 835 mm
Dolžina | 2275 mm
Širina | 835 mm
Višina | 1405 mm
Mokra masa | 213 kg
Medosna razdalja | 1560 mm
Barva | Bela |
---|---|
Znamka | Suzuki |
Vrsta agregata | 2-valjni, 4-taktni, tekočinsko hlajeni, DOHC, 90° V-Twin |
Prostornina | 645 cm3 |
Moč | 70 KM (52 kW) @ 8.800 r/min |
Navor | 62 Nm @ 6.500 r/min |
Menjalnik | 6 prestav |
Prednje zavore | 2 koluta |
Zadnje zavore | Koluta |
Prednja pnevmatika | 110/80R19M/C 59V |
Zadnja pnevmatika | 150/70R17M/C 69V |
Volumen rezervoarja | 20L |
Višina sedeža | 835MM |