Suzuki V-Strom 650 - Črna (2024)
NOVA PLATIŠČA IN PNEVMATIKE
V-Strom 650 je opremljen s pnevmatikami brez zračnice in platišči z žičnatimi naperami, ki zaradi prilagodljivih naper bolje absorbirajo udarce s podlage in s tem motoristu nudijo dodatno udobje in vznemirljiv užitek v vožnji.
IZPOPOLNJENA IZVEDBA DVOVALJNEGA V-MOTORJA
Dvovaljni V-motor s prostornino 645 cm3 in z dvema odmičnima gredema je mojstrovina Suzukijevih inženirjev. Motor modela V-Strom 650 ima zavidljiv navor v območju nizkih do srednjim visokih vrtljajev, pa tudi pri visokih vrtljajih. Agregat izpolnjuje emisijski standard Euro4. Med izboljšave sodi vgradnja tehnologije, kot je prevleka iz smole na batih in predelava več kot 60 komponent motorja, kar omogoča doseganje večje moči v širokem razponu števila vrtljajev, obenem pa ohranja edinstveni značaj dvovaljnega V-motorja z nizko porabo goriva. Z majhno porabo goriva v kombinaciji z 20-litrskim rezervoarjem za gorivo se glede na akcijski radij v svojem razredu uvršča v sam vrh, motociklistu pa je prihranjen stres zaradi pogostega točenja goriva. Nadaljnji razvoj motorja je uspel poudariti privlačnost značaja V-Strom 650, tako da je postal še ena od Suzukijevih mojstrovin.
LAŽJI IN NIŽJI IZPUŠNI SISTEM
Na novo zasnovani izpušni sistem je lažji in bližje težišču, kar prispeva k lažjemu upravljanju in obenem omogoča namestitev vitkega in pametnega opcijskega prtljažnega sistema. Katalizatorja sta nameščena v tandemski konfiguraciji in dosegata zahtevano raven omejevanja emisij izpušnih plinov v skladu s standardom Euro4, hkrati pa se izpušni plini uspešno uporabljajo za povečanje moči.
ASISTENCA ZA NADZOR NIZKIH VRTLJAJEV
Vgradnja novega asistenčnega sistema za nadzor nizkih vrtljajev je odpravila skrb zaradi nepričakovane zaustavitve motorja. Ta sistem pri spuščanju sklopke ali počasni vožnji samodejno dvigne število vrtljajev v prostem teku ter tako pomaga pri pogostem aktiviranju sklopke pri mestni vožnji in preprečuje nenadno in nepričakovano zaustavitev motorja pri vožnji v območju nizkih vrtljajev.
SUZUKIJEV SISTEM VBRIZGAVANJA GORIVA Z DVOJNO DUŠILNO LOPUTO (SDTV)
Motocikel je opremljen s preizkušenim Suzukijevim sistemom vbrizgavanja goriva z dvema dušilnima loputama na valj za večjo učinkovitost motorja in s tem večjo izhodno moč. Ena dušilna loputa je neposredno povezana z ročico plina na krmilu, drugo pa krmili elektronika motorja, ki upošteva podatke senzorja položaja dušilne lopute, senzorja števila vrtljajev motorja, senzorja vključene prestave, kar zagotavlja optimalni dotok zraka in s tem bolj učinkovit in tekoč razvoj moči z velikim navorom pri nizkem številu vrtljajev. Funkcija krmiljena števila vrtljajev v prostem zagotavlja stabilnejši prosti tek in manjše emisije. Za še večjo učinkovitost so bile vbrizgalne šobe izboljšane z 10 luknjicami z dolgimi šobami.
IZČRPNI PODATKI
Tako kot njegov brat tudi novi model 650 na svojem velikem, preglednem kombiniranem instrumentu s preprostim upravljanjem ponuja vpogled v številne koristne podatke. Novi kombinirani instrument vključuje velik analogni merilnik štesila vrtljajev in digitalni prikazovalnik vključene prestave ter merilnik hitrosti.
ZAVORNI SISTEM Z ABS
Modela V-Strom 650 ABS in 650XT ABS sta opremljena z dvema kolutoma s premerom 310 mm z dvojnima dvobatnima čeljustma spredaj in enojnim kolutom s premerom 260 mm z enobatno čeljustjo zadaj, kar zagotavlja obvladljivo in zanesljivo zaviranje. Tudi kompaktni in lahki ABS, ki preprečuje blokiranje koles pri premočnem zaviranju, je bil nadgrajen v naslednjo generacijo z naprednimi nastavitvami za naravni občutek in varno aktivacijo..
Barva | Črna |
---|---|
Znamka | Suzuki |
Vrsta agregata | 90° V-TWIN, 4-taktni, DOHC, tekočinsko hlajen |
Prostornina | 645 CM3 |
Moč | 70 PS (52 kW) / 8 800 rpm |
Navor | 62 Nm / 6 500 rpm |
Menjalnik | 6 prestav |
Prednje zavore | 2 koluta |
Zadnje zavore | Koluta |
Prednja pnevmatika | 110/80R19M/C 59V, tubeless |
Zadnja pnevmatika | 150/70R17M/C 69V, tubeless |
Volumen rezervoarja | 20 L |
Višina sedeža | 835 MM |