2020 Suzuki V-Strom 1050/XT

Nova oblika, kompleksne elektronske tehnologije, tempomat, sistem proti zdrsavanju, načini vožnje, močni Euro5 V-dvovaljnik s 1037 cm3 z 79 kW (~106 KM) @ 8.500 r/min in majhno porabo goriva - le 4,9 l/100km.

1037 cm3 90° V-Dvovaljnik


Novi V-Strom 1050 ima napredni agregat, ki izpolnjuje EURO 5 standarde, obenem pa razvije več moči. Poraba novega agregata je nizka s samo 4,9 l/100km. Agragat razvije največ navora pri nizkih in srednjih vrtljajih ter največjo moč pri visokih obratih, kar ga naredi odličnega za mestno vožnjo, ovinkaste prelaze, avtoceste in tudi ko zavijete vstran od asfaltiranih cest.

Tempomat (samo XT)


V-Strom 1050 je opremljen s tempomatom, ki ohranja željeno hitrost brez držanja ročice za plin s strani voznika. Omogoča vam, da peljete dlje in ste manj utrujeni na doljših vožnjah po avtocesti. Tempomat lahko drži hitrosti od pribljižno 50 km/h do 160 km/h od 4. prestave naprej. Tempomat se samodejno ugasne ob zaviranju ter ob stisku sklopke. Nastavljeno hitrost lahko povrnete s pritiskom na gumb "RES".

SDMS (Suzuki Drive Mode Selector) - Načini vožnje

SMDS je sistem, ki omogoča vozniku izbiro načina vožnje. Sistem omogoča 3 načine:
A način - ponuja hiter odziv ročice za plin
B način - ponuja srednje odzivno ročico za plin
C način - ponuja najblažji odziv ročice za plin

Sistem proti zdrsavanju



V-Strom 1050 je opremljen z izboljšanim sistemom proti zdrsavanju, ki motoristu omogoča vožnjo z večjo samozavestjo v slabših pogojih. Sistem vsebuje tri načine ter ga je mogoče tudi v celoti izklopiti, kar je uporabno za off-road vožnjo.

Sistem proti zdrsavanju konstantno meri hitrost prednjega in zadnjega kolesa, odprtost ročice za plin, prestavo in število vrtljajev agregata. Ob zaznavi zdrsa kolesa, sistem samodejno uravna moč motorja.

Ponuja 3 načine:

MODE 1 - športna vožnja z najmanjšim vmešavanjem sistema
MODE 2 - uravnotežen način primeren za vožnjo v normalnih pogojih
MODE 3 - namenjen za hladne in deževne pogoje

Suzuki Easy Start System - enostaven vklop motorja
Sistem omogoča vozniku enostaven vžig motorja z le kratkim pritiskom na gumb. Modul za nazdor agregata poskrbi za popoln vžig v toplem in hladnem vremenu, ob ogretem ali hladnem agregatu.

Dimenzije in ergonomija



Veliko prostora za noge in pokončna drža omogoča daljše vožnje in manjšo utrujenost. V-Strom 1050 je tudi izjemno stabilen z 1.555 mm medosno razdaljo.

Nastavljiv sedež (samo XT)



Sedež na novem V-Stromu 1050 je nastavljiv po višini s pomočjo orodja, ki ga prejete ob nakupu motorja. Sedež se lahko nastavi za 20mm višje od standardne pozicije. Na voljo pa je tudi znižan sedež.

Zavore in nastavljivo vzmetenje
Radialno vpete TOKICO monoblock prednje čeljusti ponujajo močno zaviranje.

Prednje zavore: 310 mm dvojni disk
Zadnja zavora: 260 mm disk

Motor ima tudi nastavljivo prednje in zadnje vzmetenje.

LED glavna luč

LED glavna luč poskrbi zaodlično osvetlitev ceste pred vami.
Na sliki levo - pozicijska luč | na sredini - bleščeče luči | na desni - kratke luči

Multi funkcijska inštumentna plošča



LCD multi funkcijska inštrumentna plošča je lahka in kompaktna. Omogoča pregled nad vsemi pomembnimi informacijami vašega motorja. Nadzor in preklapljanje med informacijami na zaslonu pa je enostavno z gumbi na levi strani krmila.

Nastavljiv vizir (samo XT)


Vizir na modelu V-Strom 1050 XT je nastavljiv v vertikalni razdalji 50 mm.

Nadzor za speljevanje v klancu (samo XT)
Ko se vozilo ustavi na klancu, sistem zazna klančino in za 30 sekund onemogoči, da bi motor peljal vzratno, tudi po sprostitvi zavore.

Nadzor nagiba (samo XT)
Sistem nadzora nagiba preprečuje dvig zadnjega kolesa pri zaviranju v klanec navzdol.

Nadzor mase vozila (samo XT)
Sistem samodejno zaznava maso motornega koleas s tovorom in potniki ter zagotavlja optimalno zaviranje, kadar se vozite sami ali s sopotnikom/sopotnico ter s pritljago.

Druge lastnosti
- platišča z naperami
- 12V USB vtičnica (samo model XT)
- SCAS (drseča in asistenčna sklopka)
- Low RPM Assist - sistem za pomoč pri speljevanju

Tehnični podatki:

Agregat: 4-taktni, tekočinsko hlajeni, DOHC, 90° V-Twin
Prostornina: 1037 cm3
Največja moč: 79 kW (107,4 PS) @ 8.500 r/min
Največji navor: 100 Nm @ 6.000 r/min
Prenos: Veriga
Menjalnik: 6 prestav
Vrtina x Gib: 100 mm x 66 mm
Kompersijsko razmerje: 11.5 : 1
ABS: Da
Sistem proti zdrsavanju: Da
Tempomat: Da
Nastavljiv vizir: Da
Dodatne funkcije: Suzuki Intelligent Ride System, Motion Track Brake System, Hill Hold Control System, Slope Dependent Control System, Load Dependent Control System, Suzuki Drive Mode Selector
Prednje vzmetenje: obrnjene teleskopske vilice, nastavljivo
Zadnje vzmetenje: nastavljivo

Dimenzije:

Dolžina: 2265 mm
Širina: 940 mm
Višina: 1465 mm
Posoda za gorivo: 20 l
Višina sedeža: 850-870 mm
Odmik od tal: 160 mm
Medosna razdalja: 1555 mm
Masa: 247 kg

Luči:
Prednja luč: LED
Zadnja luč: LED
Smerniki: LED (samo XT)

Pnevmatike in kolesa:

Spredaj: 110/80 R19
Zadaj: 150/70 R17