Suzuki V-STROM 1050 RR črn 2024
Suzuki V-STROM 1050
MOJSTER PUSTOLOVŠČINE
Ustvarjen tako da deluje, premaga razdaljo in vas udobno pripelje na cilj.
V-STROM 1050. Pustolovska potovanja niso bila nikoli boljša. In nikoli bolj razburljiva.
MOČAN V-2 POGONSKI AGREGAT
Suzukijev 1.037 cm3 štiritaktni, 90° V-twin DOHC pogonski agregat ima močan linearni navor v območju srednjih vrtljajev in naravo prostega vrtenja, ki poveča izhodno moč v območju visokih vrtljajev. Obstaja tudi oprijemljiv, a skoraj neopisljiv užitek v njegovem značilnem V-2 grgranju in zvoku izpuha. Njegova postavitev V-2 omogoča tudi ožjo zasnovo podvozja z nižjim težiščem, kar prispeva k lahkotnemu upravljanju in večji okretnosti.
Preizkušen Twin-Spar aluminijev okvir
Prizadevanje za izdelavo vrhunsko zmogljivih aluminijastih okvirjev je že desetletja sestavni del Suzukijeve inženirske DNK in okvir za V-STROM 1050/DE ostaja zvest tej dediščini. Vključuje aluminijaste ulitke in ekstrudirane aluminijaste dele, ki dajejo pravo mero prožnosti in trdnosti v celoti izredno togi konstrukciji. Ima tudi posodobljena vodila za sedež, ki bolje podpirajo večjo obremenitev z neutrjenih površin. Rezultat je lahek in močan okvir s preizkušeno in dokazano zanesljivostjo, ki zagotavlja odlično stabilnost pri vožnji naravnost, je odlično vodljiv in enostaven za manevriranje.
Tehnologija Suzuki Dual Spark
Vsak valj uporablja dve iridijevi vžigalni svečki. Primarna svečka se vžiga v celotnem območju vrtljajev motorja, medtem ko sekundarna svečka pomaga izboljšati učinkovitost izgorevanja in prenos moči pri nizkih vrtljajih. Ta tehnologija prispeva tudi k linearnemu odzivu na plin in stabilnemu prostem teku.
TEMPOMAT
Tempomat zmanjša utrujenost pri daljših vožnjah ob uporabi konstantne hitrosti, saj vam omogoča vzdrževanje nastavljene hitrost brez upravljanja z ročico plina. Sistem omogoča nastavitve od vožnje v 2. prestavi ali višje ter območju vrtljajev med 2.000 in 7.000 vrt./min, kar pomeni hitrosti med 25 km/h in 160 km/h. Priročna funkcija “ponovi” sistem ponovno vključi in se po preklicu vrne na zadnjo nastavljeno hitrost
Menjalnik
Šeststopenjski menjalnik ima posodobljena prestavna razmerja. Novo razmerje za prvo prestavo omogoča bolj gladko prestavljanje od prve do pete prestave, omogoča hitrejše pospeševanje in izboljša vodljivost. Za več udobja in prijetnejšo vožnjo pri avtocestnih hitrostih je bila posodobljena tudi šesta prestava. Nova razmerja prispevajo tudi k gladkemu delovanju dvosmernega sistema Quick Shift.
Suzuki Intelligent Ride System
Suzukijev nabor najnovejših elektronskih sistemov je bil razvit z namenom, da vam zagotovi pomoč pri optimizaciji zmogljivosti, ki ustrezajo vašim spreminjajočim se potrebam in željam glede vožnje.
Barva | Črna |
---|---|
Znamka | Suzuki |
Vrsta agregata | 4-valjni, 2-taktni, tekočinsko hlajeni, DOHC, 90° V-twin |
Prostornina | 1037 cm3 |
Moč | 106 PS (79 kW) / 8 500 rpm |
Navor | 101 Nm / 4 000 rpm |
Menjalnik | 6 prestav |
Prednje zavore | 2 koluta |
Zadnje zavore | Koluta |
Prednja pnevmatika | 110/80R19M/C 59V, tubeless |
Zadnja pnevmatika | 150/70R17M/C 69V, tubeless |
Volumen rezervoarja | 20 L |
Višina sedeža | 855 MM |