Suzuki GSX-S1000GT (2022)

Ni na zalogi
Na voljo samo še 0
SKU
SU-GSXS1000GT-M2
13.590,00 €
Udobje, obvladljivost, povezljivost in privlačen slog v kombinaciji z veliko prostornino motorja zagotavljajo športno izkušnjo, ki je vredna ugleda GT (Grand Tourer). Ne glede na to, ali imate raje hitro vožnjo po dolgih, odprtih ravnih cestah ali so vam ljubši ovinki. Ne glede na to, ali se vozite sami ali imate raje družbo sopotnika. Ne glede na to, kako daleč se vozite. Ne glede na to, kako odvisni ste od povezljivosti pametnega telefona. In ne glede na to, koliko opreme boste vzeli s seboj. GSX-S1000GT je zasnovan, da vaš cilj postane sekundarni del užitka samega potovanja.

PERSONALIZACIJA POTOVALNEGA VOZNEGA UŽITKA

Ne glede na to, kako odvisni ste od povezljivosti pametnega telefona. In ne glede na to, koliko opreme boste boste vzeli s seboj. GSX-S1000GT je zasnovan tako, da vaš cilj postane sekundarni del užitka samega potovanja.

6,5 PALIČNI BARVNI VEČINFORMACIJSKI ZASLON

Razvit kot velik zaslon za prikaz informacij. GT-jeva TFT LCD plošča ima prevleko nove generacije za preprečevanje bleščanja in površino odporno na praske. Omogoča vam povezovanje s pametnim telefonom, ki vam omogoča dostop do raznih aplikacij in funkcij, ki v vašo vožnjo prinesejo več udobja, funkcionalnosti in zabave.

PERSONALIZACIJA ASISITENČNIH SISTEMOV

Napredni elektronski sistem Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) omogoča, da zmogljivosti in vozne lastnosti najbolje prilagodite vozni površini, voznim pogojem in želenemu slogu vožnje. Novi GT je s tem bolje vodljiv, bolj predvidljiv in manj naporen ob vsakodnevni uporabi in daljših izletih. Vožnja z njim je bolj vznemirljiva in samozavestna.

SUZUKI MYSPIN APLIKACIJA

Preprosto namestite brezplačno aplikacijo SUZUKI mySPIN in prenesite zaslon svojega pametnega telefona na velik barvni TFT LCD zaslon GTja. SUZUKI mySPIN je združljiv z iOS in Android™.

PAMETNI ŠPORTNI POTOVALNIK

Ne glede na to, ali potujete na dolge razdalje, polno obremenjeni s sopotnikom, ali pa se odpravite na vznemirljivo samostojno vožnjo, je vožnja GT-ja vožnja, ki ste jo iskali. To je pravi GT Tour de Force.

Tehnologije:

ABS:

Elektronsko nadzorovani sistem proti blokiranju koles (ABS) zagotavlja enakomerno zavorno silo na različnih voznih površinah. Sistem prepreči blokiranje koles, ko se med zaviranjem nenadoma spremeni kakovost površine vozišča. Ali če voznik pregrobo aktivira zavore. Sistem 50-krat na en vrtljaj kolesa nadzira hitrost vrtenja vsakega kolesa in prilagodi zavorno moč glede na razpoložljiv oprijem pnevmatike in vozne površine.

BI-DIRECTIONAL QUICK SHIFT SYSTEM

Z avtomatsko prekinitvijo podajanja moči, ki odvisno od nastavitve, traja od 50 do 75 milisekund, sistem zagotavlja dovolj časa za nemoteno, lahkotno prestavljanje v višjo prestavo, z minimalno izgubo pospeška. Za hitrejše in mirnejše prestavljanje v nižjo prestavo, brez uporabe sklopke ali vmesnega plina pa sistem avtomatsko poveča vrtljaje le toliko, da izenači vrtljaje v nižji prestavi.

TEMPOMAT

Sistem tempomata vzdržuje nastavljeno hitrost brez potrebe, da bi voznik upravljal z ročico plina.

SUZUKI EASY START SYSTEM

Pri zagonu motorja običajno pritisnete gumb in ga držite dokler motor ne steče. S sistemom Suzuki Easy Start je dovolj že kratek pritisk, kot pri sodobnih avtomobilskih motorjih. ECM enota prebere signal in določen čas, pusti teči zaganjač.

EURO 5 CONFORMED

Samo modeli z evropskimi specifikacijami ustrezajo emisijskim predpisom EURO 5.

LOW RPM ASSIST

Low RPM Assist uporablja ISC mehanizem za dvig vrtljajev motorja pri speljevanju in počasni vožnji. Nova funkcija pripomore k bolj tekočemu speljevanju in lažji kontroli motorja v mestni vožnji.

RIDE BY WIRE

Dodajanje plina, nadzira in vodi napreden elektronski sistem za adzor motorja.

SUZUKI CLUTCH ASSIST SYSTEM

Suzuki Clutch Assist System (SCAS) je tehnična rešitev, ki na sklopki zmanjšuje povratni moment z zadnjega kolesa. To pripomore, da je prestavljanje navzdol mehkejše in zato motorist lažje nadzira pojemek motocikla. Klinasto oblikovane naležne površine košare sklopke med pojemkom motocikla zmanjšajo pritiske na lamele sklopke tako, da povečajo pritisk na potisno ploščo in s tem lamelam dovolijo nadzorovano stopnjo zdrsa.

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR

Suzukijev selektor stila vožnje (S-DMS) je sistem, ki motoristu omogoča, da z vklopom enega od treh programov delovanja elektronskega vbrizga goriva in predvžiga (2 programa pri motociklih GSX-R 750/600) izbere svoji potrebi in voznim razmeram primerno krivuljo motorne moči. Recimo zaradi konfiguracije dirkališča ali na ozkih zavitih cestah. Voznik programe delovanja izbira in vklaplja s stikalom na krmilu. Izbran program je prikazan na ekranu znotraj merilnika vrtljajev. S-DMS pomaga motoristu, da uživa v zmogljivostih motocikla v različnih voznih situacijah.

TRACTION CONTROL SYSTEM

Suzukijev sistem nadzora oprijema zadnje pnevmatike STCS neprekinjeno beleži hitrost vrtenja prednjega in zadnjega kolesa, lego tipala ročice plina, položaj ročične gredi in prestavno razmerje v menjalniku. Sistem hitro zmanjša motorno moč, ko zazna spodrsavanje zadnje pnevmatike. STCS prilagodi motorno moč tako, da posega v čas predvžiga in v količino dovedenega zraka v valje motorja ter tako zagotovi zelo mehko delovanje sistema STCS. Zato je vožnja motocikla udobnejša, manj stresna in manj fizično naporna.


PDF: Prenesi brošuro

PDF: Prenesi katalog dodatne opreme

Več informacij
Barva Modra
Znamka Suzuki
Vrsta agregata 4-taktni, tekočinsko hlajen, DOHC, vrstni štirivalnik
Prostornina 999 cm3
Moč 152 KM (112 kW) @ 11.000 r/min
Navor 106 Nm @ 9250 r/min
Menjalnik 6 prestav
Prednje zavore 2 disk
Zadnje zavore disk
Prednja pnevmatika 120/70 ZR17 M/C (58W), tubeless
Zadnja pnevmatika 190/50 ZR17 M/C (73W), tubeless
Volumen rezervoarja 19 L
Višina sedeža 810 mm
Napišite vaše lastno mnenje
Mnenja lahko pišejo samo registrirani uporabniki. Prosimo prijavite se ali ustvarite nov račun