SUZUKI GSX-S1000RQ (2024)
ANTILOCK BRAKE SYSTEM
Elektronsko nadzorovani sistem proti blokiranju koles (ABS) zagotavlja enakomerno zavorno silo na različnih voznih površinah. Sistem prepreči blokiranje koles, ko se med zaviranjem nenadoma spremeni kakovost površine vozišča. Ali če voznik pregrobo aktivira zavore. Sistem 50-krat na en vrtljaj kolesa nadzira hitrost vrtenja vsakega kolesa in prilagodi zavorno moč glede na razpoložljiv oprijem pnevmatike in vozne površine.
SUZUKI EASY START SYSTEM
Pri zagonu motorja običajno pritisnete gumb in ga držite dokler motor ne steče. S sistemom Suzuki Easy Start je dovolj že kratek pritisk, kot pri sodobnih avtomobilskih motorjih. ECM enota prebere signal in določen čas, pusti teči zaganjač.
SUZUKI ADVANCED IMMOBILIZER SYSTEM
Suzukijev napredni sistem imobilizatorja (SAIS) temelji na elektronski identifikaciji ključa za žig.
SUZUKI COMPOSITE ELECTROCHEMICAL MATERIAL
Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je Suzukijeva lastna tehnika nanosa trdine iz nikel-silicijevega-karbida na stene valjev. Tehnika obdelave valjev z metodo SCEM je bila prenesena iz dirk. Omogoča hitrejše odvajanje toplote, manjše tolerance med batom in valjem, zagotavlja večjo odpornost na obrabo in s tem daljšo trajnost.
LOW RPM ASSIST
Low RPM Assist uporablja ISC mehanizem za dvig vrtljajev motorja pri speljevanju in počasni vožnji. Nova funkcija pripomore k bolj tekočemu speljevanju in lažji kontroli motorja v mestni vožnji.
TRACTION CONTROL SYSTEM
Suzukijev sistem nadzora oprijema zadnje pnevmatike STCS neprekinjeno beleži hitrost vrtenja prednjega in zadnjega kolesa, lego tipala ročice plina, položaj ročične gredi in prestavno razmerje v menjalniku. Sistem hitro zmanjša motorno moč, ko zazna spodrsavanje zadnje pnevmatike. STCS prilagodi motorno moč tako, da posega v čas predvžiga in v količino dovedenega zraka v valje motorja ter tako zagotovi zelo mehko delovanje sistema STCS. Zato je vožnja motocikla udobnejša, manj stresna in manj fizično naporna.
SUZUKI EXHAUST TUNING
Suzukijev Exhaust Tuning (SET) sistem je tehnična rešitev, ki omogočeno natančno prilagajanje izpušnega sistema v odvisnosti od rtljajev motorja. Elektronsko voden servomotor pomika loputo v izpušni cevi in tako regulira povratni pritisk izpušnih plinov. Pri nižjih vrtljajih je loputa v zaprtem položaju, kar poveča povratni tlak v izpušnem sistemu in motorni navor pri nižjih vrtljajih. Z naraščanjem vrtljajev motorja se loputa progresivno odpira, kar zmanjšuje tlak v cevi in povečuje motorni navor v srednjih in visokih motornih vrtljajih.
SUZUKI DUAL THROTTLE VALVE SYSTEM
Suzukijev sistem digitalnega vbrizga goriva ima v vsakem sesalnem grlu po dve loputi za zrak, primarno in sekundarno. Primarno loputo krmili ročica plina na krmilu; sekundarno loputo krmili nadzorna elektronika motorja (ECM), ki upošteva vrtljaje motorja, prestavo v menjalniku in lego primarne lopute. Sekundarna loputa se odpira – zapira tako, da ohranja idealno hitrost pretoka zraka, potrebno za čim bolj učinkovito polnjenje izgorevalnega prostora v glavi. Rezultat je linearno odzivanje na pomike ročice plina in povečan navor v nizkem in srednjem območju vrtljajev.
EURO 5 CONFORMED
Samo modeli z evropskimi specifikacijami ustrezajo emisijskim predpisom EURO 5.
Znamka | Suzuki |
---|---|
Vrsta agregata | 4-taktni, tekočinsko hlajeni, DOHC, vrstni štirivaljnik |
Prostornina | 999 cm3 |
Moč | 152 PS (112 kW) / 11 000 rpm |
Navor | 106 Nm / 9 250 rpm |
Menjalnik | 6 |
Prednje zavore | 2 koluta |
Zadnje zavore | Koluta |
Prednja pnevmatika | 120/70ZR17M/C (58W), tubeless |
Zadnja pnevmatika | 190/50ZR17M/C (73W), tubeless |
Volumen rezervoarja | 1 l |
Višina sedeža | 810mm |