SUZUKI GSX-S1000RQ (2024)

Ni na zalogi
Na voljo samo še 0
SKU
SU-GSXS1000RQ-24-M4
Redna cena: 12.590,00 €
Čistokrvni roadster SUZUKI GSX - S1000.

ANTILOCK BRAKE SYSTEM

Elektronsko nadzorovani sistem proti blokiranju koles (ABS) zagotavlja enakomerno zavorno silo na različnih voznih površinah. Sistem prepreči blokiranje koles, ko se med zaviranjem nenadoma spremeni kakovost površine vozišča. Ali če voznik pregrobo aktivira zavore. Sistem 50-krat na en vrtljaj kolesa nadzira hitrost vrtenja vsakega kolesa in prilagodi zavorno moč glede na razpoložljiv oprijem pnevmatike in vozne površine.

SUZUKI EASY START SYSTEM

Pri zagonu motorja običajno pritisnete gumb in ga držite dokler motor ne steče. S sistemom Suzuki Easy Start je dovolj že kratek pritisk, kot pri sodobnih avtomobilskih motorjih. ECM enota prebere signal in določen čas, pusti teči zaganjač.

SUZUKI ADVANCED IMMOBILIZER SYSTEM

Suzukijev napredni sistem imobilizatorja (SAIS) temelji na elektronski identifikaciji ključa za žig.

SUZUKI COMPOSITE ELECTROCHEMICAL MATERIAL

Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM) je Suzukijeva lastna tehnika nanosa trdine iz nikel-silicijevega-karbida na stene valjev. Tehnika obdelave valjev z metodo SCEM je bila prenesena iz dirk. Omogoča hitrejše odvajanje toplote, manjše tolerance med batom in valjem, zagotavlja večjo odpornost na obrabo in s tem daljšo trajnost.

LOW RPM ASSIST

Low RPM Assist uporablja ISC mehanizem za dvig vrtljajev motorja pri speljevanju in počasni vožnji. Nova funkcija pripomore k bolj tekočemu speljevanju in lažji kontroli motorja v mestni vožnji.

TRACTION CONTROL SYSTEM

Suzukijev sistem nadzora oprijema zadnje pnevmatike STCS neprekinjeno beleži hitrost vrtenja prednjega in zadnjega kolesa, lego tipala ročice plina, položaj ročične gredi in prestavno razmerje v menjalniku. Sistem hitro zmanjša motorno moč, ko zazna spodrsavanje zadnje pnevmatike. STCS prilagodi motorno moč tako, da posega v čas predvžiga in v količino dovedenega zraka v valje motorja ter tako zagotovi zelo mehko delovanje sistema STCS. Zato je vožnja motocikla udobnejša, manj stresna in manj fizično naporna.

SUZUKI EXHAUST TUNING

Suzukijev Exhaust Tuning (SET) sistem je tehnična rešitev, ki omogočeno natančno prilagajanje izpušnega sistema v odvisnosti od rtljajev motorja. Elektronsko voden servomotor pomika loputo v izpušni cevi in tako regulira povratni pritisk izpušnih plinov. Pri nižjih vrtljajih je loputa v zaprtem položaju, kar poveča povratni tlak v izpušnem sistemu in motorni navor pri nižjih vrtljajih. Z naraščanjem vrtljajev motorja se loputa progresivno odpira, kar zmanjšuje tlak v cevi in povečuje motorni navor v srednjih in visokih motornih vrtljajih.

SUZUKI DUAL THROTTLE VALVE SYSTEM

Suzukijev sistem digitalnega vbrizga goriva ima v vsakem sesalnem grlu po dve loputi za zrak, primarno in sekundarno. Primarno loputo krmili ročica plina na krmilu; sekundarno loputo krmili nadzorna elektronika motorja (ECM), ki upošteva vrtljaje motorja, prestavo v menjalniku in lego primarne lopute. Sekundarna loputa se odpira – zapira tako, da ohranja idealno hitrost pretoka zraka, potrebno za čim bolj učinkovito polnjenje izgorevalnega prostora v glavi. Rezultat je linearno odzivanje na pomike ročice plina in povečan navor v nizkem in srednjem območju vrtljajev.

EURO 5 CONFORMED

Samo modeli z evropskimi specifikacijami ustrezajo emisijskim predpisom EURO 5.

Več informacij
Znamka Suzuki
Vrsta agregata 4-taktni, tekočinsko hlajeni, DOHC, vrstni štirivaljnik
Prostornina 999 cm3
Moč 152 PS (112 kW) / 11 000 rpm
Navor 106 Nm / 9 250 rpm
Menjalnik 6
Prednje zavore 2 koluta
Zadnje zavore Koluta
Prednja pnevmatika 120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Zadnja pnevmatika 190/50ZR17M/C (73W), tubeless
Volumen rezervoarja 1 l
Višina sedeža 810mm
Napišite vaše lastno mnenje
Mnenja lahko pišejo samo registrirani uporabniki. Prosimo prijavite se ali ustvarite nov račun