GSX-S1000 Katana (2024) - siva
Feel the Edge
Občuti ostrino, kovan do popolnosti in poliran do čarobnega sija. Izdelan da zagotovi maksimalno kontrolo in optimalne zmogljivosti ter vožnjo motocikla popelje do novih razsežnosti. Suzuki KATANA je tu, da ustvari novo legendo. Ostre linije in poudarki, ki odlikujejo njegovo obliko, vozniku prijazen pogonski motor s 152 HP, vsaka podrobnost nove KATANA izraža neustavljivo privlačnost.
OBČUTI OSTRINO
Za doseganje pravega ravnovesja, ki je potrebno za optimalno delovanje rezila meča, so potrebne neskončne ure kovanja, pregibanja in varjenja surovega jekla. Proces, ki je kritičnega pomena za dosego končnega rezultata, japonski mojstri izdelave mečev obvladajo do potankosti.
VIŠJI NIVO
Kovan do popolnosti in zloščen do čudoviega sijaja. Ustvarjen, da zagotavlja maksimalen nadzor in optimalne zmogljivosti. Izdelan, da vozni užitev dvigne na višji nivo. Suzuki KATANI je usojeno, da ustvari novo legendo.
DVOSMERNI QUICK SHIFT SYSTEM
Dvo smerni Quick Shift System je pri KATANI 2022 del serijske opreme. Omogoča hitro in enostavno prestavljanje navzgor ali navzdol, brez uporabe sklopke.
5 - STOPENJSKI TRACTION CONTROL SYSTEM
STCS je posodobljen in ima v primerjavi s 3-stopenjskim (+OFF) prejšnjim, sedaj na voljo večji razpon 5-stopenj (+OFF). Novi sistem regulacije zdrsa omogoča večjo prilagodljivost različnim pogojem na cesti in stilu vožnje, motoristu pa omogoča večji nadzor in bolj samozavestno vožnjo, z manj stresa in utrujenosti. Višja stopnja pomeni hitrejše posredovanje pri preprečevanju zdrsa kolesa.Sistem regulacije zdrsa STCS nenehno spremlja hitrost sprednjega in zadnjega kolesa, število vrtljajev, položaj ročice za plin in vključeno prestavo. Če sistem zazna zdrsavanje kolesa, s krmiljenjem časa vžiga in dovajanjem zraka hitro uravna izhodno moč.
ASISTENCA NIZKIH VRTLJAJEV
Uporablja ISC (integrirano krmiljenje vrtljajev v prostem teku), da neovirano poveča vrtljaje motorja pri speljevanju ali vožnji pri nizkih hitrostih. Posodobljen tako, da omogoča lažje speljevanje in večji nadzor v vožnji z gostim prometom.
SUZUKI SISTEM ENOSTAVNEGA ZAGONA
Da zaženeš motor, je potreben pritisk in držanje zagonskega gumba. Pri Suzukiju pa je dovolj le kratek pritisk na gumb zaganjalnika, kot pri modernih avtomobilih. ECM prepozna signal in za določen čas, omogoči delovanje zaganjalnika.
RIDE-BY-WIRE
Novo predstavljeni brezžični sistem zagotavlja lahek, naraven, linearni odziv ročice za plin, za nadzor pa skrbi vgrajeni 32-bitni ECM. Le ta nam omogoča uvedbo drugih naprednih sistemov, ki nudijo več zaupanja in naredijo vožnjo še bolj zabavno.
DVO-BARVNI SEDEŽ
Črno-sivi dvobarvni sedež ima stopničasto zasnovo, ki ohranja eleganten profil KATANE, hkrati pa zagotavlja udoben položaj pri vožnji. Prednostna naloga je tudi udobje sopotnika, zato sedežni trak zagotavlja varen oprijem.
LED POZICIJSKA IN GLAVNA LUČ
Ogromno je značilnih stilskih točk. LED žaromet in LED sprednje pozicijske luči poudarjajo ostre linije pokrova, ki pokriva po meri oblikovano armaturno ploščo.
ARMATURNA PLOŠČA
LCD armaturna plošča z nastavljivo osvetlitvijo združuje širok nabor uporabnih informacij v relativno kompaktni obliki. Zasnovana je tako, da je odčitke več funkcij enostavno prepoznati. Zaslon odlikuje grafika belih znakov na črnem ozadju, ekskluzivno za KATANO.
KIWAMI
"The height of excellence” predstavlja Suzukijevo brezkompromisno zavezanost k oblikovalski odličnosti.
Barva | Siva |
---|---|
Vrsta agregata | 4-taktni, tekočinsko hlajeni, DOHC, vrstni štirivaljnik |
Prostornina | 999CM3 |
Moč | 152 HP / 11 000 rpm |
Navor | 106 Nm / 9 250 rpm |
Menjalnik | 6 prestav |
Prednje zavore | 2 koluta |
Zadnje zavore | Koluta |
Prednja pnevmatika | 120/70ZR17M/C (58W), tubeless |
Zadnja pnevmatika | 190/50ZR17M/C (73W), tubeless |
Volumen rezervoarja | 12L |
Višina sedeža | 825MM |